Martin Rozenbaum

Martin Rozenbaum

“Zwolle is helemaal top” zegt Martin Rozenbaum, medewerker servicecentrum (shop medewerker). Martin werkt in het grootste en meest nieuwe servicecentrum (shop) van Technische Unie. Breder assortiment, nieuwste vormen van dienstverlening en ruimere openingstijden. Martin neemt ons mee naar Zwolle.

Wat maakt servicecentrum Zwolle top?

Wij hebben als eerste het nieuwe assortiment. Van verfmengmachine, verf en bouwmaterialen als hout, gipsplaten, betonmortel, ons assortiment is nu echt heel compleet. Daarnaast hebben we een Smart Home demo-huis met allerlei domotica-snufjes. Denk daarbij aan tablets om je verlichting en muziek mee te regelen.

Wat is jouw rol in het nieuw servicecentrum?

Als vraagbaak sta ik elke dag in direct contact met onze klanten. En dat vind ik leuk. Ik ben hét aanspraakpunt, adviseer over onze producten en denk mee in oplossingen. Zeker met het nieuwe assortiment zijn er veel vragen over de mogelijkheden, waar wat ligt en hoe het te bestellen is. Heel gevarieerd werk dus.

“Technische Unie staat niet stil. Dat maakt dat
ik continu werk aan mijn persoonlijke ontwikkeling.”

Hoe ziet je dag eruit?

In het servicecentrum starten we met het sorteren van de klantorders. Zodra de deuren om 06.30 uur open gaan ontvangen we zo’n 80 klanten die bestellingen ophalen. Door goede voorbereiding is de klant snel weer op weg naar zijn klus. Daarnaast ruim ik voorraden in, zorg ik voor een  overzichtelijk en opgeruimd servicecentrum en bouw ik stellingen om, als er nieuwe producten zijn.

Wat vind je uitdagend aan je werk?

Het vele klantcontact en de variatie in werkzaamheden, dat maakt het uitdagend. Ik werk in een snel veranderende omgeving, met nieuwe assortimenten en snelle digitale ontwikkelingen, zoals Smart Home. Technische Unie staat niet stil. Dat maakt dat ik continu werk aan mijn persoonlijke ontwikkeling. Ik ben trots om hier te werken en hoop nog lang te blijven in deze mooie winkel. 

Terug naar het overzicht