Van pressure cooker tot nieuw proces

Technische Unie zit midden in een transformatie. Digitaliseren, nieuwe systemen, maar ook de vorm van samenwerking en de manier waarop we elkaar vinden is enorm aan het veranderen. Een goed voorbeeld van die transitie is de wijze waarop het concept voor een nieuwe afdeling tot stand is gekomen.

Mede mogelijk gemaakt

“We hebben in een team ‘bottum-up’ vanuit verschillende disciplines meegedacht” vertelt Paul den Hertog, manager van de nieuwe afdeling reparaties. “Over de nieuwe rollen, de plek in de organisatie en wat dit Technische Unie kan brengen in efficiëntie, financiële voordelen, maar vooral ook aan winst in onze dienstverlening naar de klant.”

Inzichten

Eind vorig jaar kwam de groep collega’s uit verschillende disciplines twee dagen bij elkaar voor zogenaamde snelkookpan-sessies. Een bijzondere en leerzame ervaring die veel inzicht bracht. Alle inzet en denkkracht is vertaald naar een nieuwe afdeling. Paul; “De eerste resultaten zijn positief. Wij zijn in staat om de doorlooptijd aanzienlijk te verkorten. Begin dit jaar starten nog meer collega’s op de afdeling waardoor we in de loop van 2021 veel verkoopkantoren kunnen aansluiten.”

 

*Sommige beelden zijn pre corona! 

 

Team reparaties

Het team van afdeling reparaties behandeld alle reparaties voor klanten Technische Unie. Vanaf de melding van de klant, het contact met de leverancier, de afwikkeling van de reparatie tot en met de financiële afhandeling. Een centrale rol met Inkoop, Logistiek en Verkoop in de keten en in nauw contact met Commercieel specialisten en Customer Services.

 

Paul den Hertog, manager reparaties, Amstelveen
Publicatiedatum 11-1-2021

 

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!