Technische Unie blijft het verschil maken

“De wereld om ons heen verandert en ook onze klanten”, vertelt Frank van der Meché, Verandermanager bij Technische Unie. De klant van de toekomst vraagt andere competenties van onze medewerkers. Ook in de werving van nieuwe collega’s houden we rekening met dit nieuwe profiel.

Commerciële binnendienst

Denk hierbij aan de commerciële binnendienst. Onze customer service medewerkers zijn een spin in het web, met veel telefonisch klantcontact, het snel en efficiënt vinden van de juiste informatie en vooral met een oplossingsgerichte instelling. Daarvoor is digitale kennis en snelheid echt vereist. Daarentegen kijken onze commercieel specialisten naar alle meer specialistische, technische vragen, helpen met artikelkeuzes en denken mee over passende oplossingen voor onze klanten en bieden waar mogelijk duurzame alternatieven aan. Het één kan niet zonder het ander en dat is de kracht van onze commerciële binnendienst.

Toegevoegde waarde

“Als groothandel moeten we meer bieden dan alleen het artikel en de bijbehorende kennis” zegt Frank. “Het verschil blijven maken naar onze klanten, daar draait het om, of dit nu een lokale installateur of een key-account is. Onze toegevoegde waarde zit in verstand hebben van de behoefte en het proces van onze klanten en weten welke oplossing hierbij past, van logistieke oplossingen tot duurzaamheidsoplossingen.”

Wil jij het verschil maken bij Technische Unie? Bekijk hier onze vacatures!

Frank van der Meché, Verandermanager, Amstelveen
Publicatiedatum 23-04-2019

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!