Sportief met de klant

“Dit gaan we vaker doen” zo enthousiast is Wouter van Woensel, commercieel medewerker, over het sportieve uitje met klanten. Elke dag heeft Wouter telefonisch contact met vele klanten. Als echte fietsfanaat organiseerde hij voor zijn klanten een mountainbike-clinic om elkaar nóg beter te leren kennen.

Fietsen linkt ons

“Sommige klanten ken ik al jaren. Je raakt wel eens aan de praat over bijvoorbeeld sport en op die manier kwam ik erachter dat best veel klanten fietsen. Ook onze manager fietst én naast mijn werk bij Technische Unie ben ik mountainbike-trainer. Zo ontstond het idee voor de mountainbike-clinic” vertelt Wouter.

Heel enthousiast

“Met wat basis instructies en veel enthousiasme stortte we ons van het hoogste duin bij Schoorl. We hebben veel gelachen en daarmee was mijn opzet al geslaagd. Het is echt heel goed voor de klantenbinding om elkaar soms buiten de werksituatie te spreken. Ik kijk dan ook met plezier terug op deze dag die goed verzorgd was met eten, drinken en huurfietsen, met dank aan onze sponsoren.”

Klantenbinding

Technische Unie vind het echt super dat collega’s zo omgaan met klantenbinding. Daarnaast moedigen wij onze collega’s altijd aan om het beste uit zichzelf én het werk te halen. Op deze manier combineert bijvoorbeeld Wouter, initiatief nemen, sportief bezig zijn en het beter leren kennen van je klanten in één activiteit. Een super combinatie dus.

Wouter van Woensel, commercieel medewerker Haarlem
Publicatiedatum 31-10-2019

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!