Powered by difference

Technische Unie is sinds 2000 een dochteronderneming van het Franse bedrijf Sonepar. Door die samenwerking hebben wij meer dan 44.000 collega’s verdeeld over 44 landen en 167 bedrijven. Hoe we dat merken bij Technische Unie? Dat lees je hieronder.

Kansen

Raoul Jaggoe, Manager Customer Competence Center, vertelt over zijn kansen bij Sonepar; “Bij Technische Unie was ik samen met het team verantwoordelijk voor het door ontwikkelen van onze winkels, waarbij de klant centraal stond. Uiteindelijk leverde dit mooie resultaten op wat ook Sonepar was opgevallen. Ik kwam voor het eerste in aanraking met Sonepar toen ik gevraagd werd om deel te nemen aan de Sonepar Junior Committee (SJC). Een driejarig internationaal programma om in teamverband aan verschillende strategische opdrachten te werken. Onze eerste opdracht ging over hoe de klant centraal te stellen in de bedrijfsvoering. Dit was een mooie kans om mijn kennis internationaal te delen. Na SJC ben ik gevraagd om een Customer Competence Center op te zetten om wereldwijd Sonepar bedrijven te helpen nóg klantgerichter te opereren.”

Visie en waarden

Trotse medewerkers! Daarin vinden Sonepar en Technische Unie elkaar. Het verhaal dat onze collega’s vertellen over hun werk is belangrijk, zij zijn onze grootste ambassadeurs. Dit is ook één van de speerpunten in de nieuwe wereldwijde campagne van Sonepar ‘Powered by Difference’. Ben jij benieuwd naar Sonepar? Bekijk dan de korte film waarin de visie en waarden worden uitgelicht. Kijk online of Technische Unie en Sonepar ook bij jou passen! En wie weet maak jij binnenkort ook deel uit van deze mooie samenwerking.

Team Technische Unie
Publicatiedatum 19-11-2018

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!