Pilot draaien met de klant

“Ik heb heel bewust gekozen voor Technische Unie” vertelt één van onze klanten enthousiast. De vraag was om mee te denken hoe de klant zijn processen kon verbeteren. Bij de keuze van de klant voor Technische Unie speelde onze logistieke expertise een belangrijke rol. En met succes!

Tijd en geld besparen

Speciale routes inrichten voor seriematige installatieprojecten! Dat is de oplossing die Stephan, senior accountmanager, voorstelde aan de klant. Een proces waarbij artikelen voor projecten op bouwnummer worden aangeleverd. Daarmee bespaart de klant tijd en dus geld. Stephan ging met zijn plan naar onze logistiek en distributie om het verder uit te werken.

Logistieke processen inrichten

Ruud, vestigingsleider distributie, heeft samen met Stephan in kaart gebracht hoe Technische Unie de leveringen vanuit een distributiepunt gaat leveren. De klant wilde de artikelen graag per woning aangeleverd krijgen. Ruud bedacht voor deze specifieke klant een goed lopend proces voor het klaarzetten van artikelen op het juiste project en bouwnummer. In overleg met de klant richten we dus op maat gemaakte logistieke processen in.

Efficiëntieslag implementeren

Het proefproject is geslaagd, dankzij de route is de klant minder tijd per woning kwijt en kon hij de kosten verlagen en daar doen we het voor! Onze klant is enthousiast; “In 2021 starten we met Technische Unie een pilotproject om te bekijken op welke manier we deze efficiëntieslag het beste kunnen implementeren. Ik ben ervan overtuigd dat we dit samen met de logistieke professionals van Technische Unie mogelijk kunnen maken!”

Ruud de Jong, vestigingsleider distributie Amsterdam
Stephan van Vianen, senior account manager Amsterdam
Publicatiedatum 18-2-2021

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!