Kennis en expertise delen

“Alles voor de klant” zegt Paul Kleijn, manager verkoopkantoor Tilburg, met een glimlach. Met een team van 27 collega’s, werkt hij hard om Technische Unie toekomstbestendig te maken. Technische Unie is volop in beweging! Paul vertelt ons hoe team Tilburg het accent van dienstverlening verschuift van groothandel naar dienstverlener.

Landelijk én lokaal

“We gaan steeds meer naar maatwerk. Daarbij richten we ons landelijk in grote lijnen op drie business segmenten; industrie, lokale installateurs en key accounts. Ook de middelgrote installateurs vergeten we niet, die pakken we lokaal op. Door gebruik te maken van de slimme ontwikkelingen vanuit de verschillende segmenten kunnen we ook daar steeds weer de juiste oplossing bieden.”

Kennis en expertise

“Team Tilburg werkt nauw samen in een cluster met Breda en Middelburg alwaar we nog meer van elkaars expertise gebruik kunnen maken. Met de inzet van technische specialisten en een sterke customer service krijgt de nieuwe opzet van werken verder gestalte. Door gebruik te maken van de sterke punten van het team, kunnen we in alle segmenten een partner zijn voor onze klanten. Technische Unie is een kei in logistiek en voorraadbeheer, daarmee kunnen we onze klanten écht ontzorgen. We zijn daarmee een bruggenbouwer tussen fabrikant en installateur.”

Paul Kleijn, manager verkoopkantoor Tilburg
Interview Tilburg in Business

Publicatiedatum 29-5-2019

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!