Inzicht en continu verbeteren

Meten is weten! Met gerichte informatie van onze klant kunnen we heel doelgericht verbeteren en ontwikkelen. Om voortdurend in te spelen op de wensen van de klant, meten wij real-time in alle servicecentra de klanttevredenheid. Met deze feedback gaan we meteen aan de slag.

Dienstverlening

Snel ingrijpen en proactief handelen, dat is doel. En dat kan met de scores van de klant waarbij dienstverlening, assortiment en service per vestiging worden gemeten. Elke collega ziet direct eigen scores en weet precies wat zijn of haar ontwikkelpunten zijn. Omdat we meten en monitoren per vestiging spelen we snel en gericht in op de lokale ontwikkelingen.

Klanttevredenheid

Het meten van klanttevredenheid is onderdeel van een intern programma, Service Center van het Jaar, waarbij we de teams volgen en continu verbeteren waar nodig. Denk aan de winkelbeleving, klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid. We meten en koppelen alle informatie terug naar klanten én medewerkers om elk team optimaal te laten presteren en te voldoen aan de klantwens.

Team Technische Unie
Publicatiedatum 1-5-2018

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!