De week van mogelijkmaker Beau

Als Mogelijkmakers doen we er alles aan om onze klanten op een veilige, ongestoorde manier te helpen. Dat dat momenteel niet makkelijk is, snapt iedereen. Maar we doen ons best! En samen met klanten, leveranciers en alle andere Mogelijkmakers komen we een heel eind. Deze week draagt Beau als Mogelijkmaker binnen verkoop haar steentje bij.

Beau is servicecenter medewerker bij het verkoopkantoor Amsterdam Sloterdijk. Beau: “De afwisseling én de klanten met een glimlach te woord staan maken mijn werk zo leuk. Ondanks deze bizarre periode is het zowel voor de klant als voor ons veilig in de winkel. Ik ben daar trots op.”

“Onze vasten klanten kom nog steeds met een lach binnen, ook al hebben we behoorlijk wat maatregelen genomen om het voor iedereen veilig te houden.”

“De week is weer begonnen en het is direct volle bak! Let’s go!”

"Dinsdag sta ik achter de kassa. Sinds kort zijn alle kassa’s voorzien van plexiglas, Dit om verspreiding van het coronavirus te voorkomen. Een klant heeft er een smiley opgetekend voor de gezelligheid.”

“Op woensdag werk ik altijd een halve dag, ik geef namelijk ‘s middags dansles aan kinderen in Amstelveen. Omdat ik nu geen les kan geven gaan wij online door! Deze foto is helaas niet van afgelopen week .”

“Vandaag had ik tijd om alles te spiegelen en te tellen. Ik word erg blij van een nette winkel en onze klanten ook: we krijgen vaak complimenten dat ons verkoopkantoor zo keurig is!”

“Op zaterdag heb ik samen met mijn vriend het balkon aangepakt met nieuwe meubels. Blij met het eindresultaat. Kan niet wachten op de zomer!”

“Op zondag hebben we ons aangemeld voor de #berenjacht voor iedereen die een ommetje maakt. Spot jij onze Amigo 700 voor het raam?”

Beau van Wiltenburg, medewerker servicecentrum Amsterdam
Publicatiedatum 9-4-2020

Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!