Een perfect team

teamwork bij grootste technische groothandel

DE 6de MAAND VAN GAAB VAN LOENEN 

Begin dit jaar begon ik als coördinator servicecentrum in Haarlem en heb de dagelijkse leiding over het SC. Het servicecentrum (SC) is meer dan een afhaalbalie of winkel. We helpen klanten bij het vinden van de juiste artikelen, adviseren over de beste alternatieven of nieuwste aanbiedingen. Naast professioneel adviseren speelt ook het inrichten van het SC een grote rol bij de service naar de klant. Mijn ervaring met het inrichten van verkoopruimtes komt daarbij goed van pas.
 
Mijn uitdagingen
Het meest uitdagende in mijn baan vind ik het leidinggeven. Ons team is een relatief jonge ploeg, ik ben daar een tegenhanger van. Dat is erg leuk. Samen zoeken naar nieuwe ideeën en oplossingen om het de klant zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ik ben niet traditioneel in leidinggeven en laat het team juist mee praten over wat ze willen. Dat maakt ons een perfect team.
 
Alle ruimte
Zelf ben ik nogal een ondernemend type en vind het belangrijk om me te blijven ontwikkelen. Ik zocht daarom ook een werkgever waar ik deze eigenschappen volledig kon benutten en inzetten. En bij Technische Unie krijg ik daar alle ruimte voor.
Terug Delen
Er zijn nog geen reacties geplaatst bij dit artikel.

Voeg jouw reactie toe!